Docs

Support

Terrahost tilbyr support på flere platformer.

Ticket

Vi tilbyr support via ticket. For å opprette en ticket (sak) hos oss logger du inn på kontrollpanelet og går til menyvalget Support. Du kan også sende en epost til support@terrahost.no, da opprettes automatisk en sak.

Det koster ingenting å ta kontakt med oss for hjelp. Trenger du utvidet support, som installering av programmer eller konfigurasjon tilbyr vi en gunstig timespris.

Chat

Chat er tilgjengelig i vår arbeidstid mellom kl 08:00 og kl 16:00. Det er utvidet support ettermiddag/kveld, men vi kan være utilgjengelige og når du oss ikke ber vi om at du sender inn en support ticket.

Chatten finner du på våre nettsider.

Telefon

Du kan nå oss alle hverdager mellom kl 08:00 og kl 16:00 på vårt nummer +47 33 80 88 00.

Utenfor våre arbeidstider gjøres telefonnummeret om til en nødtelefon. Vi gjør oppmerksom på at kostnader kan påløpe ved assisanse utenfor våre arbeidstider.

Dokumentasjon

Dokumentasjonen du nå leser er en god kilde til informasjon. Vi publiserer jevnlig artikler som er relevante for tjenestene vi tilbyr.

Har du en forespørsel eller et ønske om en artikkel? Mangler det informasjon? Ta kontakt med oss i en support ticket!

Status på tjenester

Vi har etablert en nettside http://terrahoststatus.com hvor våre teknikere publiserer informasjon om utfall, ytelsesproblemer, vedlikeholdsarbeid og lignende. Vi anbefaler alle våre kunder å sjekke denne siden om du opplever problemer med din server.

Det første våre teknikere gjør er å melde fra via denne tjenesten slik at alle kunder har tilstrekkelig informasjon om hva som foregår.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss!
Sist oppdatert 2nd Jan 2017